Ads 468x60px

Thursday 4 September 2014

LETOP BISNES DENGAN 'USB'



BAGAIMANA 'U.S.B' BOLEH LETOPKAN BISNES SHAKLEE ANDA?
Dimulakan dengan Bismillah,
Kawan-kawan, tahukah anda, untuk mendapat rezeki sememangnya sangat mudah jika kena dengan caranya? Apatah lagi sumber datangnya dari yang tidak di sangka- sangka. Nak tahu rahsianya??
Apa jua perniagaan termasuklah SHAKLEE, kita mesti ada dalam rangka perniagaan yang kita buat. Perkara ini secara automatik akan berlaku dalam diri kita.  Sekiranya salah satu ini tiada, sukarlah kita nak menghayatinya. Saya memilih SHAKLEE sebab boleh menjana pendapatan sampingan saya secara online memandangkan saya adalah golongan yang bekerja dan cara online lebih mudah serta tidak perlu keluar rumah dan keluar modal banyak kali dan tidak memerlukan ruang bangunan.


Sebagaimana yang semua maklum, produk SHAKLEE yang saya mula berkenalan adalah set menyusu.  Antara yang terkandung di dalamnya termasuklah ESP, Vitalea, Alfalfa. Sebagai pembeli yang memilih jenama SHAKLEE sebagai supplemen tambahan, sudah tentu bila bangun pagi dalam minda memang terus nak mengocak soya ESP, menelan Alfalfa dan yang lain tu dengan niat nak sihatkan diri, pulihkan badan, nak bf baby. Semua tu macam dah ter'set' dalam minda kita kan hari-hari?.Jadi,sekarang adalah masa saya men'SHAKLEE'kan rumah saya. Jadi rahsia pertama adalah 'U'. Ada apa dengan Use? Kita sebagai 'user'. Using produk yang kita pilih. Used semua supplemen sampai habis. Memang patutla kita kena makan dulu, Menikmati supplemen dengan niat menambah nilai hidup kerana Allah. Jadi siibu mengguna set menyusu sudah tentulah niat untuk anaknya sihat,kenyang dan niat kerana Allah. Kalau nanny makan set sendi sudah tentu niatnya nak sihat dan dapat berdiri tanpa sakit semasa solat kerana Allah. Yelah, kalau kita main beli lepas tu tak makan dah display kat gerobok dapur tu tentu rugi kan. Cakap orang sebelah.. kesian....

Nak tahu rahsia kedua?. Bila nanny dah lega boleh solat berdiri dengan automatiknya dia tentu akan beritahu pada kawan-kawan dia yang dia dah pulih dari sakit lutut dia. Betul kan?. Siibu yang berpuashati anaknya tidak meragam, susu badan melimpah ruah, dapat bentuk badan balik macam dulu, kompom dia akan cerita pada kawan-kawan dia yang tengah mengandung. Jadi, 'Share'lah. Kongsilah kelebihan yang dah dinikmati pada masyarakat setempat. Hadiahkanlah mereka yang sakit itu dengan supplemen SHAKLEE. Keseronokan memberi itu kadangkala membuahkan perasaan yang luar biasa daripada yang menerima hadiah. Inilah yang dikatakan SHAKLEE EFFECT. Mereka di luar masih belum mengetahui apa kelebihan yang ada pada SHAKLEE.

Bila dah berkongsi pengalaman siibu atau si nanny tadi, dah tentu ada testimoni, dah tentu jugak siibu atau sinanny tadi menjadi tempat rujukan kelebihan SHAKLEE. Dah tentu jugak nanny atau siibu tadi mem'BUILT' empayar masing-masing ye takkk?.  Lahirlah leader serta pengedar secara tidak langsung di bawah organisasi kita. Bila sudah ada organisasi mestilah kita mula berfokus. Itulah rahsia ketiga. 

Bila menjana pendapatan dengan SHAKLEE walaupun hanya untuk makan sendiri, atau secara part time atau secara tetap dan hakiki menjalankan perniagaan ini, anda sudah tentu dibayar mengikut kelayakan uv yang dikumpul. Bila 'USB' ada, Feedback yang baik, Empayar yang positif sudah ada, so nak tunggu bila lagi nak letupkan?. Masa sekaranglah! Fast Action Fast Result!. Use! Share! Built! Takkan nak lihat siibu dan nanny tadi menjadi jutawan menawan : ) Siapa yang akan menggerakkan bisnes kita kalau watak kita tak menjadi macam ni. So, kenalah menjadi watak yang sentiasa bersikap proaktif, tak segan kejar upline, rajin berusaha, rajin membaca, menghadam segala ilmu yang diturunkan, duplicate org yang telah berjaya. Ada lagi.. menariknya di sini bila anda serius ingin berbisnes SHAKLEE, KAT SINI PUN ADA..

" Ya ALLAH, izinkan aku bergerak maju dengan SHAKLEE kerana Mu, bantulah aku Ya Allah"..

Apalagi? Menarik kann. Sila share jika rasa kisah benar ini boleh mengubah hidup luar biasa anda... 


FEEL FREE TO CONTACT ME AT HERE!

atau 

klik kat bawah untuk lebih lanjut


Book



THANKS READING ! 





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...