Ads 468x60px

Sunday 7 September 2014

KEBAIKAN KOLAGEN POWDER


SI SERBUK KOLAGEN  AJAIB!

Dimulakan dengan Bismillah,
Hai, jumpa lagi. Saya doakan anda sihat dan sentiasa di bawah rahmat Allah. Amin. Kali ini entry sharing saya mengenai kolagen. Mentang-mentang bulan September 2014 adalah promo Collagen Powder. Moh kita santai baca kisah si serbuk ajaib ini. Tahukah anda semua yang dalam tubuh kita ciptaan teragung ini terdapat kolagen istimewa. Semakin kita menua, semakin kurang tubuh kita menghasilkan kolagen. 

FUNGSI KOLAGEN DALAM TUBUH KITA?
Sebagaimana yang nak tahu, Kolagen ini adalah protein yang ada dalam tubuh kita. Sebanyak 30% dalam badan kita dirangkumi oleh Kolagen. Kolagen terdapat pada kornea, kanta mata, kulit, keratin ( rambut,kuku ), tulang hingga ke organ-organ dalam dan salur darah. Ia menyokong sebahagian besar sel-sel struktur, kekuatan, kekenyalan kulit dan tisu badan.

KESAN KOLAGEN DALAM TUBUH KITA?

JIKA KOLAGEN KURANG DALAM TUBUH KITA?

CARA KOLAGEN SHAKLEE BERTINDAK?

KOLAGEN YANG DIAMBIL SEBAGAI SUPPLEMEN TAMBAHAN


TINDAKBALAS KOLAGEN TERHADAP CAPAIAN UMUR KITA.
Jom, kita semak yang mana satu capaian kolagen kita pada tahap umur masing-masing. Kalau betul, tak nak ke bertindak untuk ubah balik asal seperti yang 20's?. Asyik tengok testimoni orang lain aje.. diri sendiri bila lagi??.


CARA PENGAMBILAN KOLAGEN MASA KINI.
Pada zaman sekarang yang serba canggih ini, kolagen senang didapati dalam kebanyakan produk. terutama dalam minuman kesihatan. Ada lagi yang paling popular jika anda mempunyai wang berlebihan. Apa dia? Dengan cara seperti ini pun boleh.


Atau kebanyakan kita yang kurang berbajet lebih untuk cantik kadangkala mencuba produk yang mengandungi krim untuk sapuan kulit luar sebagai salah satu cara untuk cantik. Cantik diluar hanya orang nampak, tetapi cantik di dalam siapa yang TAHU?

Dan lagi selamat serta berbaloi jika anda memilih cara pengambilan Kolagen dengan cara minum. Efektifnya, anda akan sihat dari dalaman dan cantik semulajadi diluar!







ANTARA KATA- KATA MEREKA YANG SUDAH MENCUBA!

Jadi, barulah tahu kolagen ni memang patut kita kekalkan dalam tubuh kita agar bila sampai waktu menua tu tak lah macam tua sangat. Bukan kita nak cantik saja, kita juga dapat elakkan dari awal waktu lagi penyakit-penyakit sendi, osteoporisis, mata kabur atau gangguan organ dalaman yang selalu kita dengar bila sudah menghampiri waktu menua ni. Renung-renungkanlah. Jom bertindak awal!.
Saya juga faham ada di antara kita yang ingin mencuba tetapi dek terhalang dengan kekangan kewangan. Tidak mengapa, terus hubungi saya sebab saya senang hati akan membantu anda atau anda boleh gunakan ID saya untuk pembelian di branch SHAKLEE yang berdekatan dengan anda.
 
Macamana nak dapatkan COLLAGEN ni ? Senang saja, boleh tel / whatsapps / sms / pm :) InsyaAllah, saya akan senang hati menerima segala pertanyaan.
.. THANKS READING : )



















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...