Ads 468x60px

Tuesday 5 August 2014

SIAPA NAK BONUS CENGGINI??

BONUS!BONUS!

Yey! Bonus dah sampai!..  : )

Bonus bulan pertama!
Bonus bulan kedua! Bonus Raya!
Alhamdulillah, sejak buat partime Shaklee ni, rezeki semakin mengembang. Syukur.. Memang bersyukur. Dapatlah bersedekah besar sikit nanti.

Tak teruja ker tetiba dapat cek cenggini? Yelah, baru bulan kedua dapat sikit aje.. tapi saya buat semua ni hujung jari je tau!. Tak jumpa-jumpa orang , tak heret botol-botol SHAKLEE ke mana-mana cuma bawak botol nak makan sendiri kat pejabat je..

Boleh ker main-main hujung jari boleh dapat duit cenggini? Boleh! Lebih banyak dari ni pun boleh! Dalam empayar yang saya naungi sekarang, kami diberi macam-macam ilmu dan tunjuk ajar dan tidak ditinggal, digantung atau tidak bertali. Semua ahlinya bergerak sama-sama berjemaah. 

Apa yang BESTNYA empayar itu?
Ni hah, berkat doa, usaha, tawakal then Allah tunjuk satu kumpulan + master + insan yang tak lokek ilmu dan humble person yang sentiasa membuatkan 'Rumah'nya happening..... teramat popular dengan #MFMSTheMostHappeningShakleeTeamInMalaysia Sangat suka dan bersyukur teramat bila dah join di bawah naungan ini;

Lets Join Our MFMS Empire!!!
Apa yang dapat bila JOIN EMPIRE ni?
Bagi beginner yang macam saya ni, tak pandai attract orang untuk membeli hatta sebatang pen pun kata orang, memang bersyukur sangat sangat sangatt la dijodohkan dengan MFMS ni. Kami diajar satu persatu dan semua ahlinya membantu menolak beginner macam kami ni ke atas untuk berjaya.

Jom tengok apa yang saya terima hari pertama lepas join ..


Bukan ni aje, hari-hari sampai 35 hari setiap pagi kami dapat email istimewa dari Empayar Maria Firdaus cenggini.. semangat pepagi nak belajar berniaga takkan pudar. Pelbagai tajuk dikongsikan untuk semua beginner. 


ISTIMEWANYA empire ni diasaskan oleh anak buah Dr.Azizan Osman. Master Firdaus yang bersusah payah men'create' semua source untuk anak buahnya mendapat sama rata segala ilmu yang berhempas pulas berhabis berpuluh ribu ringgit untuk berjaya dan melihat orang lain berjaya berkaya. eh.. macamana tu? Dia nak semua orang di bawahnya kaya, berjaya, dan bertaqwa. Bak kata DAO, kawan dengan orang yang telah berjaya, buat tiru apa yang orang dah berjaya. Inilah penaung MFMS yang dari zero ke elevan award yang terbaru hari konvensyen.
Master Coordinator Maria Firdaus
Master Firdaus + Master Kam Maria atau kenal kat sini
Sukanya kat sini sebab lautan ilmu tak pernah surut diberi untuk kami semua. Wajib sedut/makan/minum/khatam segala apa yang 'atuk dan nenek' hidangkan..hehehe. Tak caya? ni lah salah satu part yang discreenshot untuk bukti yang beginner macam kami ni tidak diabaikan...
Alhamdulillah, ada lagi satu yang saya nak kongsi dengan semua tentang empayar ni.. Kami semua buat perniagaan bukan mengejar keuntungan semata-mata tau. Kami di sini ada undang-undang 'wajib', setiap hari kena buat.  Apa tu? Dyant panggil 'MC' bukan mintak cuti tau! tapi Master Checklist!. Makanan Rohani setiap pagi. Siapa tak buat tak dapat. Bangunlah buat, insyaAllah.. sapa yang turunkan rezeki buat kita? Dia kan?

Jadi, apa nak tunggu lagi. Nak takut-takut apa lagi.. Semua dibimbing, dipantau, dan free coaching tru online ataupun offline. Jom! Izinkan dyant membantu anda di luar sana, berkongsi pengalaman consume SHAKLEE, menambah hidup orang lain, menyelesaikan masalah kesihatan orang lain. 

" Ya ALLAH, izinkan aku bergerak maju dengan SHAKLEE kerana Mu, bantulah aku Ya Allah"..


INGIN MENJANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE?
Yuran keahlian serendah RM65 ( * +RM10 utk caj pos/penghantaran)

Kelebihan menjadi SID : )

untuk kegunaan sendiri -
: ) dapat beli dengan harga ahli.. lebih murah dari harga pasaran.
: ) lebih pembelian 150uv, layak bonus TUNAI/CASH lihat gambar atas tadi!
: ) keahlian dah tentu seumur hidup!

untuk perniagaan -
: ) dapat untung runcit setiap produk dijual
: )dapat ganjaran 3 C (CASH, CAR, CONVENTION ditaja umrah/percutian sepenuhnya.)

Apalagi? Menarik kann. Sila share jika rasa kisah benar ini boleh mengubah hidup luar biasa anda... 


FEEL FREE TO CONTACT ME AT HERE!

atau 

klik kat bawah untuk lebih lanjut

Book


THANKS READING ! 




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...