Ads 468x60px

Sunday 14 September 2014

UBAH SELERA SI PICKY EATER ANDA


Dimulakan dengan Bismillah,
Hai, jumpa lagi readers.. semoga anda dibawah lindungan keberkatanNya.
Entri kali ini berkisar pada si anak yang susah nak makan. Bila dah ada anak, lain pulak kisahnya bila ada yang jenis memilih. Lagi susah bila nak pergi bertandang ke rumah orang terutama yang menjemput kenduri makan. Tak berkenan pada tekak dan rupa, berteriaklah ibu ayah.

Baru-baru ini, kawan saya bercerita tentang anaknya yang bukan jenis pemakan, makan pun bila rasa lapar barulah dia mintak tetapi anaknya aktif. Susah juga nak handle anak seperti ini. Melihat kesusahan ibunya untuk mencari penyelesaian, saya terus cadangkan 'MealShake' yang memang jadi faveret semua yang dah rasa.

Apa yang Meal Shake boleh bantu?
Di zaman sekarang yang serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan seimbang. Dengan bancuhan Meal Shake, anak anda akan mendapat 23 vitamin utama bersama iron dan juga serat. Dengan bau vanila aiskrim yang sedap, makanan tambahan ini menyediakan jumlah yang seimbang bagi sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Meal Shake juga membantu menguatkan sistem imunisasi anak yang sering terdedah kepada jangkitan penyakit termasuk demam dan selsema.
Namun, apa salahnya kita sebagai ibu bapa yang mementingkan kesihatan dan perihatin terhadap tumbesaran anak mungkin tiada masalah dengan mengeluarkan sedikit pelaburan bagi mendapatkan makanan tambahan yang baik. Bukan untuk orang lain, untuk anak-anak kita juga, bukan?. Anda juga boleh baca testimoni CikHusna pada entri yang lepas.

Saya juga faham ada di antara kita yang ingin mencuba tetapi dek terhalang dengan kekangan kewangan. Tidak mengapa, terus hubungi saya sebab saya senang hati akan membantu anda atau anda boleh gunakan ID saya untuk pembelian di branch SHAKLEE yang berdekatan dengan anda. 
 
Macamana nak dapatkan MEAL SHAKES ni ? Senang saja, boleh tel / whatsapps / sms / pm :) InsyaAllah, saya akan senang hati menerima segala pertanyaan.


.. THANKS READING : )






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...