Ads 468x60px

Saturday 13 September 2014

RENDAHKAN TEKANAN DENGAN GARLIC



Setiap hari mesti kawan-kawan pegang Bawang Putihkan bila dah masuk dekat makmal peribadi @ dapur? Banyak betul kegunaan Bawang Putih dalam kehidupan harian kita bukan sahaja dalam dunia masakan tetapi khasiatnya juga dalam dunia kesihatan.

Ia mengandungi sulfur yang boleh merangsang sistem imun semulajadi dalam mengurangkan pertumbuhan tumor. Khasiat lain termasuk bersifat Antibiotik dan anti-bakteria semulajadi boleh mengubati demam, selsema, menyuburkan rambut, membersihkan jerawat, menyembuhkan kulit dan membantu peredaran darah yang baik.

Mari kawan-kawan, kita intai lagi apa yang Bawang Putih SHAKLEE pada kehidupan seharian kita. Bawang Putih yang eklusif dihasilkan 100% pada suhu bilik bagi mengekalkan ALLISAN kekal aktif. Khasiat ALLISIN yang dihasilkan apabila bawang putih tersebut dipotong halus atau dihancurkan. Setiap tablet Garlic SHAKLEE mengandungi 500mg ekstrak tulen bawang putih. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. Tentu semua tak berani nak makan sebiji mentah bawang putih kerana bau dan rasanya bukan?. Tapi dalam SHAKLEE mudah saja, dipacking dalam botol kiut yang boleh selit dalam beg, berbentuk tablet, tinggal telan. Taraa.. MAJIKA!


KEISTIMEWAAN GARLIC SHAKLEE
1. 100% ALLICIN dikekalkan aktif
2. Dua kandungan perisa semulajadi dari ekstrak herba ( Rosemary dan Spearmint ) 
3. Mengandungi pelbagai Vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif Garlic dan meningkatkan keberkesannya dalam tubuh kita.
4. Setiap dua ( 2 ) tablet mengandungi 1000mg menyamai 2 ulas Garlic segar. 

Kebaikan Garlic SHAKLEE
1. Kandungan Spearmint untuk mempertingkatkan sistem penghadaman serta fungsi jantung.
2. Sebagai ANTIBIOTIK selamat serta semulajadi serta kegunaan jangka panjang.
3. Menghalang ALERGIK pada sistem yang berkait imun tubuh.
4. SISTEM PENGHADAMAN ditingkatkan dengan formula uniknya serta mampu menentang Bakteria H.pylori. serta ulser gastrik.
5. TEKANAN DARAH TINGGI dimoderatkan / diturunkan dengan pengambilan 2-4 tablet.
6. DETOKSIFIKASI sebagai mengeluarkan raksa dalam tubuh dengan pantas. Ia juga mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan logam dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.
7. KOLESTROL turun selain LDL,TRIGLISERID dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatan HDL, melindungi jantung serta menghalang strok dan penyakit Koronari.
8. KANSER dicegah serta mengurangkan bahan pencetusan kejadian kanser - Nitrosamine.
9. STABIL GLUKOS yang menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh badan manusia.
10. Mengelakkan ODERNA iaitu air yang terkumpul dalam badan terutama kaki atau pergelangan kaki.
11. Membantu menangani masalah organ pernafasan tersumbat akibat batuk dan bronkitis berterusan, sinus ( resdung ), selsema dan sakit kerongkong.
12. Anda yang mempunyai DIABETES, garlic dapat meningkatkan pengeluaran insulin dan merangsang hati untuk mengawal gula dalam darah.

PENGAMBILAN GARLIC UNTUK KESIHATAN

Untuk pemeliharaan kesihatan termasuk radang dan alergi,  kanser, darah tinggi dan hyperlipidemia disarankan mengambil tablet ini mengikut aturan yang ditetapkan. Antara yang dicadangkan Garlic dalam supplemen SHAKLEE adalah untuk mengurangkan tekanan darah seperti set di bawah.

Saya juga faham ada di antara kita yang ingin mencuba tetapi dek terhalang dengan kekangan kewangan. Tidak mengapa, terus hubungi saya sebab saya senang hati akan membantu anda atau anda boleh gunakan ID saya untuk pembelian di branch SHAKLEE yang berdekatan dengan anda. 
 
Macamana nak dapatkan GARLIC ni ? Senang saja, boleh tel / whatsapps / sms / pm :) InsyaAllah, saya akan senang hati menerima segala pertanyaan.


.. THANKS READING : )





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...