Ads 468x60px

Wednesday 6 August 2014

testimoni slimming!

Saya Dah Slim!
Master Firdaus Dulu dan Sekarang!

Assalamualaikum,
Hai, untuk berkongsi pada mereka yang ingin membuat perubahan dalam diri untuk kurus.. hah itulah gambarnya. Testimoni terbaru yang berjaya menurunkan berat badan dalam 100 hari!

Boleh ker 100 hari dah berjaya turunkan 11.5kg?  Saya dah makan set Pelangsingan.... tapi tak kurus jugak ? Macam tak caya jer? tak caya jer? Ishh ishhh [mood biawak ada berbunyi tadi...]
 
Haa....Master Firdaus menggunakan Set Slimming Shaklee , dan dia juga menggunakan teknik pelangsingan yang betul daripada mentor yang telah berjaya menurunkan berat badan terdahulu dan kesannya dia tidak berasa lapar dan bertenaga dalam  masa 100 hari.

Jom kurus dengan sihat! Kita amalkan dalam 100 hari aje. Insya Allah boleh. Kann dah ada orang buat 100 hari? Belum betulnya lagi bila kurus tu dah secukup sihat .. bila boroi tu  kumpul sakit....? Pada sesiapa yang nak kurus dengan cara Master Firdaus, jom segera.. tinggalkan no.telefon korang untuk kita bukak group whatsapp dan share tips segala kat situ. Amacam? Ada berani nak KURUSSS?

Nak intai set Slim mana yang Master makan, boleh tengok kat SINI!

SELAMAT BERKURUS ! THANKS READING !

FB: SAHABAT NUTRISI
019 7312447





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...