Ads 468x60px

Monday 4 August 2014

TESTIMONI GLA COMPLEX

CYST KECUT GARA-GARA GLA!

Dengan izin Allah, GLA COMPLEX itu dapat melegakan kesakitan yang dihadapi oleh setiap wanita semasa datang haid, sakit kepala, dan lain-lain dan boleh baca kebaikan GLA dekat KAT SINI!!..

Bagi saya, bukan nak angkat diri sendiri sebagai testimoni. Tapi saya dah mencuba dan sudah merasai keserasian dengan Gla Complex ni, syukur alhamdulillah. Dah jodoh saya nak membaikkan sakit migrain bila period. Saya ni orangnya bersederhana. Jadi, bila dah bertahun sakit, bila sakit mesti dok terfikir apa solution nak hilangkan migrain ni. Sampai bila nak menanggungnya. Penyakit zaman sekarang ni macam-macam. Kenalah bertindak dari sekarang. Dahlah saving monthly tak banyak. Betul tak..

Pada adik, akak dan mak-mak semua, mana yang ada cyst dalam badan, berusahalah untuk mengubatinya. Mana yang sukar hamil, cubalah. Kemungkinan berat badan dan kitaran period tak betul kadangkala menjadi penyebabnya. Mungkin Allah bagi tu sebagai ujian pada kita. Dia sayang pada kita. Dia nak tengok cara kita menyelesaikannya tu macamana. Kita banyak mengeluh ker.. banyak menangis ker.. banyak berubah kepada kebaikan ker. 

Macam seorang teman seperjuangan saya, dia sanggup bercuti tanpa gaji.. tak buat apa-apa, tak makan, takut nak makan, segala nasihat tok nenek semuanya ditepis, habis tu macamana? Janganlah ingat bila dah ada ujian seperti itu, semua orang akan lari, menyalahkan diri. Sebenarnya tidak, kalau kita berkongsi masalah kesihatan, mungkin ada orang lain akan berkongsi pengalaman macamana  cara dia membaikkan tahap kesihatannya, betul tak?. Janganlah set dalam 'Mind' kekurangan itu. Keluarlah dari tanggapan buruk itu. Masih ada orang yang sayang.

Kat sini, antara kejayaan pengguna yang berjaya mengecutkan cyst dan berjaya hamil gara-gara consume GLA ini.

Antaranya, dengan consume gla complex yang harganya tak sampai ratus, dia dapat savekan duit dia beribu dari dibedah. Lagi kisah kejayaan dengan GLA, untuk membaikkan senggugut bila period setiap bulan, pengguna ni dapat kelebihan lain bila makan GLA ini.
Jadi untuk dyant, capsule ini memang kena telan hari-hari. Tiap bulan saya mesti tepikan duit untuk borong supplement Shaklee. Sendiri nak sihatkan...
syhh..  ada satu rahsia bila saya buat setiap bulan, saya akan dapat pada bulan hadapannya. nak tahu tak? .. Klik SAYA NAK TAHU JUGAK!!

THANKS READING!.. 

NAK DAPATKAN SUPPLEMEN YANG LEBIH BAIK UNTUK ANDA SEKELUARGA DENGAN SHAKLEE?
FEEL FREE TO CONTACT ME AT HERE!







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...