Ads 468x60px

Saturday 12 July 2014

VIVIX



VIVIX YG OHSEM :)

Assalamualaikum,

Buat pembaca DiariNutrisi, terima kasih atas kesudian melapangkan masa untuk menimba lagi ilmu 'VIVIX'. Sebelum kita consume' sebarang supplement untuk diri kita atau kita beri hadiah pada orang yang tersayang yang kita nak lihat dia pun sihat, kita sendiri patut tahu apa kandungan yang ada setiap supplement itu. 

Saya doakan pembaca semua, tak dapat banyak sikit pun jadila ilmu perkongsian ini.





APA ITU VIVIX?

Vivix merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia adalah minuman sirap merah campuran botani dan merupakan suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.
 
Vivix merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

 
KEHEBATAN VIVIX
  • Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
  • Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia di mana setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan Vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.



  • Vivix melambatkan pembentukan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end product) akan menyebabkan kerosakan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.
  • Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalaman akan ditingkatkan dengan pembentukan mitokondria baru (mitokondria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)





RAMUAN VIVIX

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Lobak Ungu dan Elderberi Eropah yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fotokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.








SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX 

Sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapatkan khasiat polifenol semulajadi yang tinggi demi sebuah kesihatan. Vivix juga sangat disarankan kepada:

1. Pesakit kanser
2. Pesakit SLE
3. Pesakit jantung
4. Pesakit kencing manis
5. Pesakit gout
6. Pesakit stroke

7. Penghidap arthiritis
8. Wanita yang mempunyai cyst
9. Mereka yang mempunyai masalah selaput mata
10. Perokok tegar
11. Mereka yang ketagihan dadah
12. Mereka yang risiko menghidap kanser akibat keturunan
13. Mereka yang mempunyai ketahan badan yang lemah
14. Mereka yang mementingkan kesihatan badan yang maksimum
15. Mereka yang ingin awet muda




APA YANG RESVERATROL BOLEH MEMBANTU






Ianya sangat sesuai untuk warga emas kerana pengambilannya yang cukup mudah. Mereka hanya perlu memasukkan sesudu kecil Vivix ke dalam minuman kesukaan (atau air putih) dan kacau sehingga larut semuanya, dan minum hanya sekali sehari. Ia boleh juga ditelan begitu sahaja.






Sungguh mudah bukan? Kepada yang tidak gemar (kebanyakannya orang lelaki) menelan pil, boleh mencuba Vivix untuk memelihara kesihatan secara keseluruhan, insyaallah.

THANKS READING,  .SHARING IS CARING KAN...

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti. 





REBUT PELUANG UNTUK DAPATKAN KUALITI KESIHATAN YANG LEBIH BAIK DENGAN SHAKLEE! SEBARANG PERTANYAAN, BOLEH HUBUNGI DYANT

NO.TEL/WHATSAPP/SMS:019 7312447
PM FB: DYANT KHAIRIYANI


 Jika anda nak beli produk SHAKLEE ataupun nak COD area SEKITAR KULAIJAYA, SEKITAR LARKIN, JOHOR BAHRU DAN FELDA TENGGAROH, MERSING boleh hubungi DYANT untuk temujanji. Jika anda berada di luar kawasan ini, anda masih boleh dapatkan vitamin hebat ini. DYANT akan pos ke alamat anda ke seluruh Malaysia =)

Dapatkan konsultasi PERCUMA dan TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!

* Segala testimoni/penulisan mengenai produk di laman ini bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Mereka yang mengalami masalah kesihatan diminta rujuk kepada pakar perubatan terlebih dahulu.





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...